Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~roqi | użytkownik

imię i nazwiskoigor jankowski adresłódź, ca zarejestrowany17.08.2002 @17:32:40 ostatnio na stronie14.10.2010 @15:30:50
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.74thplanet.com Gadu-Gadu4112073
digarty35 komentarze296 posty na forum1

komputer / sprzęt
pc, canon 350d

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~LaColie    24.02.2009 @20:29:54
coś nowego!
_______
habula habula !
~lisilis    24.02.2009 @10:08:17
hey to ja wpadne na 16 dzisiaj
_______
"V is for Vagina"
~LaColie    23.02.2009 @22:30:42
a Tu wciąż to samo ; )
_______
habula habula !
~lisilis    19.02.2009 @12:10:49
dobrze ze spytalem:D
to wpadne jakos w podniedzialek
tylko nie wiem na ktora by bylo najlepiej:P
_______
"V is for Vagina"
~lisilis    19.02.2009 @09:17:51
czyli 88a na 6go Sierpnia ?
pytam dla pewnosci:D
_______
"V is for Vagina"
~ziolo    18.02.2009 @17:30:17
niby ze nic, abstract i tyle :P
~roqi    18.02.2009 @10:37:01
wpadnij kolo poniedzialku-wtorku wpadnij do siedziby
_______
http://www.worktemple.com | work temple™. in god we trust, all other pay cash
http://www.74thplanet.com | seventy fourth planet. personal portfolio
~lisilis    18.02.2009 @10:16:47
no siema stary to co z tymi wektorami?
kiedy mialbys czas?
_______
"V is for Vagina"
^stroos    16.02.2009 @08:54:08
_______

Szukam zlecen w Łodzi i okolicach. Portfolio - http://www.zacharow.info
Przyjmuje zamowienia na nietypowy sprzet foto (mju2, mju3 wide, t3, t4, af35ml, tomioka i inne)
~lisilis    12.02.2009 @00:18:05
no spoko
jeszcze sie odezwe i sie zgadamy
_______
"V is for Vagina"
~lisilis    11.02.2009 @23:29:09
to sie bedzie trzeba ustawic
nie wiem kiedy masz czas
jak bedziesz wolny to daj znac
_______
"V is for Vagina"
~lisilis    11.02.2009 @23:17:12
ej stary chciałoby ci się kiedyś możne poduczyć mnie grafiki wektorowej?
mogę zapłacić w piwie bądź domowym bimberkiem:D
_______
"V is for Vagina"
~LaColie    10.01.2009 @19:36:21
ojojojojnie spinaj sie tak
_______
habula habula !
~LaColie    10.01.2009 @17:59:34
a bo mi sie tak podoba ballerze
_______
habula habula !
~LaColie    10.01.2009 @11:01:39
dej coś nowego;P
_______
habula habula !
~Zoller    17.12.2008 @15:45:00
dzięki
~LaColie    14.12.2008 @19:43:22
No właśnie powiedz mi;P
Widze ze nie tylko ja mam słabość do czarnych plastikowych oprawek ; )
Już wiem gdzie.. na nk!
_______
habula habula !
~LaColie    13.12.2008 @21:56:24
juz Cię gdzieś widziałam..?
_______
habula habula !
~lisilis    26.10.2008 @14:28:38
nie jest skonczony
chyba nawet widac:P
_______
"V is for Vagina"
~lisilis    26.10.2008 @14:28:07
heh dzieki:D
_______
"V is for Vagina"
+SylwiaNowicka    05.08.2008 @10:50:09
Profil <serduszko>
+SylwiaNowicka    03.08.2008 @09:26:15

~Kaplon    10.06.2008 @00:02:42
a no wiesz to jest moja ciezka sprawa
z jednej strony bym chcial rozjechac wszystkich na pelnym gazie i miec wizytowke taka na myspace ze glowa mala ale z drugiej strony to niektorych zakladanych sobie rzeczy nie podolam zrobic i mam dylematy i rozkminki. bo chcce super ale nie do konca moge i wszystko czasami sie zatrzymuje !! Zobaczymy badz gotowy
take care
Paul
+SylwiaNowicka    08.06.2008 @10:47:00
hiehie
~sireplama    25.04.2008 @14:58:54
ano wyszła, przyznam się że sam zrobiłbym planety, gwiazdy i te mgławice (galaktyki)... zresztą masa tutoriali jest o tym... ale słonko... Świetne... może jakiś tutorial na deviancie? Jakbyś zrobił to proszę o podrzucenie linka
_______
Nienawidzę delfinów!
Nie ufam gatunkowi który ciągle się uśmiecha.
1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2016 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt